Странице

четвртак, 13. март 2014.

Noviteti u ovom mesecu :)

Zdravo drage moje,pored svih obaveza nasla sam malo vremena da odvojim i napisem post :).Kao sto mozete da vidite radi se o novitetima u ovom mesecu ,pa da ne bi duzili da pocnemo :).

Pa hajde prvo da pocnemo sa lakovima :)
  Kao sto mozete da vidite radi se o flormar lakovima sa kojim sam jako zadovoljna.Ako pocnemo sa leve na desnu pre svega to jr mat top coat sa kojim sam jako zadovoljna i kojeg u poslednjih nekoliko dana najvise koristim,zatim je tu takodje mat sivi lak njega sam nosila jednom i jako se lep pokazao :) i na kraju je moja omiljena boja sto bi ja rekla boja peperminta xd za razliku od ova dva laka,ovaj nije mat ali je takodje lep na rukama kao i prethodna dva.


Zatim tu su lakovi chine glaze...U poslednjih nekoliko meseci cula sam samo pohvale od ovog laka i odlucila sam da probam.Uzela sam sa ljubicasti sa sedefom i ovaj sa sljokicama i iskreno uopste mi se nisu svideli.Na ruci jako lepo izgledaju sto mi se na prvi pogled odmah dopalo,ali  cim se namaze i kao ,,osusi,, za kratko vreme se skine ili oljusti....Iskreno nisam zadovoljna..


Zatim kad smo kod lakova evo ga jos jedan sa kojim sam...pa malo je reci prezadovoljna... :DD Sigurno ste vec culi za ovu marku pa i za lak radi se o Evelin 8u1 lak za ucvrscavanje noktiju pomozr kod listanje ,pucanja..itd.Boja je neutralna kada ga otvorite izgleda kao beli ali nije jako lepa nezna boja skoro pa se i ne vidi...Tri dana mazete ova lak po jedan sloj,a cetvrtog dana obrisete i ponovite postupak,,,ali pre nego sto krenete  da mazete treba zastiti zanoktice :) Za 4-6 nedelje videcete rezultat,ja sam ga primetila posle nedelju dana! :)
 

Pa posto smo zavrsili sa lakovima da predjemo na drugu stvar.Radi se o jednom preparatu iz Avona-a ovaj preparat je poznat i ni sama ne znam koja mi je bocica po redu..Radi se o spreju za telo..koje nanesete posle kupanja :) Ima ih u raznim mirisima...(jagoda,narandza,lubenica..sve vrste voca) sada je izasao novi od ljubibcice i jako je lep miris...bas dugo traje,cak nije potrebno da nansem parfem jer ostaje sutradan :)


Zatim CC cream-corector takodje iz Avona-a....Slicna je kao i BB krema,ja sma koristila od Garnier odlucila sam da probam ovu...nije losa jako lepo prekriva,ali jako je malo pakovanje ...sto bas ne vredi za te pare kolko kosta..


I na samom kraju jos dva preparata od Avona-a koje sam dobila u kompletu jeste ovaj body-lotion i dezedorans..stvarno nisu losi miris im je osvezavajuc... iskreno nemam neko preterano misljenje :)


I na kraju jeste ovaj parfem Givenchy za kojim sam ja totalno poludela...Parfem je stvarno prelep od same bocice pa do mirisa.Iskreno nisam znala za ovaj parfem sve dok ga nisam dobila...Stvarno sam odusevljena nazalost jako ga brzo trosim ,ali moram malo da se zaustavim :( :DD... I to bi bilo to :D


Kako vam se cinio danasnji post?
Da li ste probali neke od ovih proizvoda?

Ljuvim vas do sl.posta :***

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*