Странице

четвртак, 27. фебруар 2014.

February Favourites

Zdravo drage moje,izvinjavam se sto me nije bilo neko vreme,ali to je sve zbog obaveza koje imam...Nego da predjemo na stvar.U danasnjem postu bice favoriti u februaru.Iskreno ovaj mesec zbog svih obaveza nisam nesto puno kupovala,vise sam dobijala  :).Pa da pocnemo :)

Prvi favorit za ovaj mesec jeste ovaj komplet Dove pored ovih mazalica imala sam i kupku ali nju sam poklonila sestri :p Inace jako volim marku Dove i vecinu svari koje imam npr.kreme su mi Dove i jako sam zadovoljna.Kao sto vidite u ovom prelepom zlatnom neseseru nalazi se dezedorans sa kojim sa ..pa malo je reci da sam prezadovoljna..kad ga nanesete stoji 48h u sta sam  uverena a i miris je prelep nije jak bas je blag sto mi se jako svidja.. :) zatim tu je ova kreme za telo sa kojom sam zadovoljna koja mirise na vanilu, u principu sve stvari iz ovog kompleta imaju aromu na vanilu sto mi se jako svidja koza je mekana mirsljava i hidrirana :) i na samom kraju tu je krema za ruke koja je takodje od vanile jako volim da mazem ruke i imam dosta krema i po meni ova krema je jedna od boljih ruke su mekane mirisljave :)


Drugi favorit ovog meseca jeste jos jedna mazalica za telo sa kojom sam takodje prezadovoljna dobila sam je na poklon i ima baby miris sto mi je preslatko,pre svega jako mi se svidja pakovanje a pogotovu cep :p Koza je hidrirana,mirisljava i mekana :)

Kao treci favorit ovog meseca jeste jedna korisna stvarcica jeste gel za dezifikovanje ruke...postoje u raznim markama sada je izasao i u marci perfexa kada ga pomiriste mirise na alkohol medjutim kada ga nanesete i kada ga utrljate posle 30 s mirise na neko cvece na koje ne znam koje  xD

I kao poslednji favorit jeste ovaj lak za nokte koji mi se jako svidja jer ima puno plavih sljokica sto izgleda totalno otkceno :p :D

I to bi bilo to kako vam se cinio danasnji post ? Da li ste probali neke od ovih proizvoda?Ljubim vas do sl.posta :*



Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*