Странице

четвртак, 13. фебруар 2014.

Balea proizvodi ( favoriti) :)

Zdravo drage moje,vec neko vreme nisam pisala nista zbog svih obaveza,ali evo nasla sam malo vremena :) U danasnjem postu videcete neke proivode od marke Balea pa da pocnemo :) Jako volim Baleu i ima jako dobre proizvode a sto je najbolje cene nisu strasne :))

1.Balea krema za lice
2.Sapun Balea od meda ( stavrno je  dobar posle njega ruke su mekane i prijatne )
3,4,5.Kao sto vidite ovde se nalaze par krema i sve su za bubuljice,ja sam u svakom pogledu zadovoljna,od same cene pa do efekta koji cini.Za kratko vreme imace te cist lice :)
6.Balea Sampon od smokve,jedno prilikom sam ga probala ne mislici da ce mi biti jedan od omiljenih sampona.Miris je sasvim ok-ej i prijatan nije jak sto je bitno ( jer mrzim sjake mirise) koza je hidrirana,mekana i lepo mirise i kolko se secam cen amu je nesto manje od 200 dinara :)
7.Balea piling za lice,njega sam pocela da koristim u poslednje vreme i nije los sasvim je ok,najbitnije je sto koza nije suva vec hidrirana :)
8.Balea roll 48 h.Pre svega pakovanje mi je simpaticno odnosno svidjaju mi se boje koje su u skladu sa mirisom,mirise na vanilu,za cenu nisam sigurn ajer kad sam kupovala bila je na akciji,ali sam zadovoljan sve u svemu :)
9.Balea-labelo i kao poslednji proizvod jeste labelo koje je nalik ostalim ali cak mislim da je jefitinije u poslednje vreme usne su grozne..( ispucale,suve..) a ovo labelo je bas pogodak,za nekoliko dana imacete prelepe usne :)












Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*