Странице

недеља, 2. фебруар 2014.

Popart-balzam za kosu :)

Zdravo drage moje,danas sam odlucila da vam predstavim jedan proizvod koji mi se jako svideo. Radi se o jednom balzamu od slatkog badema.Hajde prvo da pocnemo od bocice..Pakovanje je roze sto mi se jako svidelo..Pise da je od slatkog badema i da daje negu i sjaj bojenoj kosi :) U ovoj tubi nalazi se 500 ml,a cime sam bila sokirana,to je bila cena mislim da je bila oko 200 dinara,sto je jako jeftino.Kad sam pomirisala,miris je u pocetku bio na neki sirup,ali kada jos jedno pomirisete,mirise na zvake,sto nije lose :)..Jako lepo neguje kosu i daje joj sjaj,vraca kosi prirodnu vlaznost i elasticnost.Balzam ima faktor pH koji zatvara omtac dlake i stiti je od ispiranje boje.Bademovo ulje ima dejstvo,deluje umirujuci na kozu glave i pomaze kod ekcema,svraba,suvoce..itd.Bdemovo ulje u sebi ima A,B,D i E.Hrani kozu,posebno suvu i osetljivu.To bi bilo to,kako vam se cini danasnji post? Ljubim vas do sl.posta <3 :*

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*