Странице

понедељак, 30. децембар 2013.

Avon-speed dry 30 sec

Cao drage! Evo ga jedan od pomenutih lakova Avon-speed dry 30 sec koji ste mogli da vidite u jednim od prethodnim postovima :) Evo jedna slicica pre nego sto pocnemo opsirnije :) Pa ovako da pocnemo
-ima ih u 25 nijansi ( ja ih imam u samo ove dve )
-jako se brzo susi u roku 30 sekundi ( sto je dobro jer sam ja nestrpljiva)
-ucvrscuju nokte.Istina je da ucvrscuje nokte jer ja imam krhe i lomljive nokte ali posle njega su mi bas dosta ojacali :)
-daje visoki sjaj


Mogu vam reci boje su prelepe sto je i jedna od stavki sta ja gledam kod lakova..a sto je i najbolje uvrscuje i daje sjaj noktima :) Pa eto nadam se da sam vam bar malo pomogla :) Sta god vas zanima napisite u komentaru..

Sta mislite o ovom proizvodu?

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*