Странице

понедељак, 30. децембар 2013.

Nive-pure and natural cleansing toner

Pa evo ga novi post drage moje :) U ovom postu cu pricati o pa po meni jedan od mojih favorita a to je Nivea-pure and natural cleasing toner.Ja sam imala jedno slicno pakovanje samo sto je u pitanju bilo ulje..i sa njim sa bila jako zadovoljna bolje receno prezadovoljna...medjutim ja inace ne volim da puno eksperimentisem..medjuti posto prosli put nisam mgla da nadjem standarni uzela sam ovaj...Cim sam ga probala odusevila sam se .Novi Nivea-pure and natural toner je prilagodjen za sve tipove koze..sto je jako dobro..S'obzirom na neke tipove koze...Nezno cisti kozu,obogacuje prirodni sjaj koze..itd.Mozete ga naci u raznim drogerijama npr.Lilly,DM..itd..Ovaj plavi sam pre koristila i odlicno se pokazao kao i ovaj :)


Kako vam se cini proizvod? Da li ste koristili neki proizvod nalik ovome?

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*