Странице

недеља, 29. децембар 2013.

Zimske kreacije :)

Pa evo drage moje stigla je i zima..iako ne izgleda da je tako ali dobro :) Kao sto vidite tu su jedni od mojih omiljenih lakova:
-Avon-speed dry 30..ja inace jako volim ovaj lak iskljucivo sto se susi za 30 sekundi..Na slici izgleda kao neka zuca boja ali nije siva je mozda vuce na belo ali je u principu siva.. :) Ovaj lak  sam prvi put narucila i kad sam ga dobila u svom pakovanju nije mi se svideo medjutim..kad sam ga probala bio je fenomenalan..a i meni je ovo druga bocica i jako sam zadovoljna :)

-PN-pronails-videli ste ga u jednom od proslih postova i mislim da o njemu nema sta puno da pricam..jer je jako izdasan a i boja je fenomenalna..medjutim svako ima svoj ukuc :)


I na kraju je tanka cetkica za razne sare  kojom sam ja prosto odusevljenja! Ona je inace iz Avona i mislim da je kostala oko 300 dinara nisam sigurna ali meni je zapala za oko i zato sam je odmah narucila :)


Kao sto mozete da vidite tu je lak od L'oreal koji ste isto videli u proslom postu :)


I eto to bi bilo to uzivajte ! :*

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*