Странице

петак, 6. децембар 2013.

Eveline (lak za brzi rast noktiju) , (lak protiv listanja noktiju )-Eveline (easy for faster nail growth), (nail against onychoschizia)

Cao svima,evo jos jedan novi post :)...

Svaka devojka  voli da ima duge i cvrste nokte,pa tako i u mom slucaju...Medjutim ja imam problem cim mi malo porastu ili pucaju ili ih ja izgrickam :/..sto nije tako dobro..Ali do pre nekoliko meseca sam otkrila preparat koji ce svakoj devojci pomoci ukoliko ima ovakav slucaj...To je ,,lak za brzi rast noktiju,,
Hi everyone, here's a new post :) ...

Every girl loves to have a long and solid nails, as well as in my case ...  But I have a problem as soon as my little rise or shoot or I nibble :/ .. which is not so good .. But until a few months ago I discovered a preparation that every girl will help if this is the case ... It's, easy quick nail growth,
Mogu vam reci odusevljena sam ovim preparatom ,a za ne tako velike pare dobije te super rezultat :)
Ja sam ovaj preparat kupila u DM i platila sam ga 300 dinara ali mi zato traje vec nekoliko meseci.. :)
Nacin upotrebe: Svakodnevno tokom pet dana nanositi jedan sloj ovog preparata ( ako slucajno namazete jedan sloj vise prsti ce vam izgledati deblji) Potom ukloniti sloj i ponoviti postupak ...I za deset dana imace te sjajne nokte :)
Oprez! Prvo testirajte lak i vidite da li vam nesto smeta,jer moze doci i do alergijski reakcija ...Can you tell I love this composition, and not so much money and get a great result :)

I purchased this product in the DM and I paid 300 dinars but it is so for several months .. :)
Way of life: Every day for five days apply one coat of this product (if accidentally Spreads one layer more fingers will make you look fatter) then remove the layer and repeat the process ... and for ten days you will have great nails :)
Caution! First test light and see if something bothers you, because it can lead to allergic reactions ...

E sad isto tako sam rekla da imam problem sa pucanjem i listanjem noktiju , e u tom slucaju  savetujem vam ovaj lak

Now I also said that I have a problem with shooting and nails, then I suggest this nail polish
Kao sto sam odusevljena sa prosli preparatom tako sam i sa ovim nacin upotrebe je slican (ovde treba mazati 3 dana pa skinuti acetonom..) ,a i cena je ista :)
Upozorenje ! Pre upotrebe zastiti kozu kremom ili maslinovim uljem.Izbegavati kontakt s ocima.Na uzimati oralno.Drzati van domasaja dece..Sadrzi 2% formaldehida... 
Uzivajte <3 :)
As I was thrilled with the last preparation so I have this usage is similar (we need to smear 3 days and removed with acetone ..), and the price is the same :)
Warning! Before use, protect your skin cream or olive uljem.Izbegavati contact ocima.Na take oralno.Drzati out of reach of children .. Contains 2% formaldehyde ...
Enjoy <3 :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*