Странице

понедељак, 13. јануар 2014.

Chanel senke :)




Cao drage moje :) evo polako vec  prolazi ovaj dan pa tako stize i novi post :) U danasnem postu moci cete da vidite pa i nesto proitate o Chanel.Pa da pocnemo.Evo ukratko cu vam ispricati nesto o ovim senkama posto ih ima vise :).u ovom malom pakovanju nalazi se 4 vrste senki,a to su: bela,siva,crna ( sa sljokicama inace sve senke su sa sljokicama ) i na samom kraju tu je tamno ljubicasta boja ( uz sve to dobija se i cetkica) Jako su lepo pigmentovane i kada se nanesu na kapak jako se lepo razmazuje , ne grudvaju se za razliku od ostalih senki koje sam probala.Cena ove senke kad sam je ja uzela bila je na nekom snizenju odnosno tada je bila 2000 sada ne znam tacno koja je cena. ( pokusala sam da rotiram drugu sliku ali se uvek vraca na staro,izvinjavam se :/ ) I eto to bi bilo to.. :D Kako vam se cinio danasnji post ?




Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*