Странице

субота, 18. јануар 2014.

Moj omiljeni nakit :) 1

Cao drage moje,u danasnem postu pokazacu vam nesto od mojih omiljenih nakita, ovo je inacce tek prvi deo xD ,ali dobro.Posto kao sto sam rekla na pocetku ja i moja najbolja drugarica vodimo ovaj blog tako da ...bice vise slicica nego texta.Pa da pocnemo.
Hajde prvo da pocnemo od ovih mali mindjusa,meni su ove mindjuse mnogo lepe i interesantne,o dizajinu ni da ne pricam.Za cenu ni ne znam jer sam dobila...ove mindjuse koje sam dobila su iz Turske,ali sve u svemu mnogo su lepe.

Zatim tu je ova narukvica,kao i kod proslih mindjusa pa tako i ova narukvica ima prelep dizajin..Jer inace pola nakita koji imam sam dobila xD tako da...:p I ja mislim da je ona narukvica iz Pariza.













Onda ova ogrlica,nju sam ovde kupila ja mislim u Stradivariusu...ali kao i kod ostalog nakit,dizajin je prelep :D.Ja mislim da sam nju i najvise nosila tokom prosle godine :)









I na kraju ova prelepa ogrlica koju sam dobila za koju ne znam ni cenu ni gde je kupljen... Tako da sam o ovoj ogrlici najvise ne zna xD Ali kao i proslu sam najvise nosila,jer je bas elegantna i u sve se slaze :)
                                                                                              Kako vam se cinio danasnj post ?
                                                                                              Imate li vi vas omiljeni nakit? :)))

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*