Странице

среда, 1. јануар 2014.

Novogodisnja sminka:)

Cao drage moje,pre svega zelim da vam cestitam srecnu Novu 2014-tu godinu i da vam se ispune sve zeljice :)

Evo odlucila sam da posto vec poceo januar a nismo odmakli nesto puno od Nove godine da postavim par slicica odnosno koju sminku sam koristila za Novu godinu,nista preterano a jednostavno :) Pa da pocnemo 1 :)


 Pre svega BB krema iz Garnier moja omiljena mislim da sam je napomenula u proslim postovima u prosloj godini xD :) Znaci koju god sminku da stavljam obavezno stavim prvo BB kremu pa tek ostalo ..Jako je pogodna za sve tipove koze ima neki prelep miris...prosto je fenomenalna...












Bare Bronze Face Powder :)
Zatim rumenilo Revlon moram reci ovaj sam maznula od mame jer mi se svideo nije mnogo jak...a svetluca sto mi se jako svidja ne volim bas one mat..:)

Zatim moja omiljena cetka koju vec imam sigurno 3-4 godine vec su pocele dlacice polako da otpadaju i da se pa da tako nazovemo ,,listaju,, ali je jako volim i odradila je dobar posao i prosto zao mi je da je bacim..a da uzmem novu .. :33..Nisam sigurna da'l sam je narucila preko Oriflame-a ili Avona ali mislim da sam preko Avona..i uvek je imam pri ruci :)

I na kraju moj OMILJENI ruž colorsensation sweet pink 132 boja je prosto prelepa uopste ne izgleda da je roza onako mlecna nezna..bas joj ime odgovara..i kao i BB kremu nju uvek stavljam izuzev nekih ,,posebnih,, prilika ali retko kad :DD




I eto to bi bilo to :))

Gde ste proveli Novu godinu?
Kako vam je bilo?
Kako vam se cini post?







Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*