Странице

четвртак, 16. јануар 2014.

Potroseni proizvodi vredni paznje :)

Cao svima!U danasnjem postu odlucila sam da vam predstavim nekoliko potrosenih proizvoda koji su bili vredni paznje i sa kojim sam ja jako zadovoljna :) Pa da pocnemo :) Pre svega tu su
-Dahlia maska za kosu koju mozete videti OVDE
-Nivea shampoo & Bath
-Nivea Hair Care
-Alba krema za ruke
-crystal-kapi za kosu
-Golden Rose lak

1-Sto se tice Dahlie maske za kosu o njoj necu nesto preterano pricati ,sve pohvale ,sve sto vas zanima mozete videti OVDE :)
2.Nivea shampoo & Bath-dok je bio kod mene moj mladji brat od tetke on je koritio,jednom sam probala ovaj sampon i odusevila sam se pa sam pocela da ga koristim :)
3.Nivea Hair Care-nju od ranije koristim i stvarno sve pohvale za ovaj proizvod kosa vam ima blistav sjaj i izgleda negovano.
4.Alba krema za ruke-ja sam ovu kremu skoro pocela da koristim i jako je dobra i cak mislim da nije ni skupa a svuda je pristupacna.Sadrzi  vitamin E i alantoin.Posle ove kreme koza vam bude hidrirana,meka...
5.O ovom laku mislim da ne treba nesto pricati manje-vise je poznat..
6.Su kapi za kosu jako imaju lep efekat posle feniranje ili kada obisno osusite kosu ja sam dobila tako da ne znam niti cenu niti gde se kupuje :/

 Kako vam se cinio danasnji post?
Koristite ili ste koristili mozda neke od ovih proizvoda..?

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*