Странице

уторак, 14. јануар 2014.

Komplet Victoria Secret 2

Zdravo devojke,iako sam vec jednom prikazala komplet Victoria Secret ovo je jos jedan komplet slican je proslom :) Pa sam odlucila da utiske o ovom kompletu podelim sa vama.Evo za pocetak jedna slicica :)

Kao sto vidite to je neseser koji ste mogli da uocite iz ovog posta OVDE :) sada u tom neseseru drzim razne stvari :) Sa ovim brendom imala sam vec prilike da ga koristim i u potpunosti me je odusevio kako negom tako i mirisom.U ovom kompletu nalazi se
*krema za telo i ruke Hello Darling-( hajde da nesto ukratko prodiskutujemo o ovoj kremi) Po meni ovo je jedna od najboljih krem a za koju ja znam,steta sto kod nas ne moze da se nadje :( ali sta sad..Mozete je naruciti,ali ja sam je dobila u celo kompletu :) Kao sto kaze ova krema je za telo i ruke,svakako posle ove kreme mirisete,koza vam je meka,od mene sve pohvale za ovu kremu :)
*Sto se tice ove ,,prskalice,, ( ja to tako zovem) nju mozete da je nanesete posle tusiranja,ili ovako da se namirisete ja je koristim i kao jedno i kao drugo :) Miris je prosto predivan...Da me sada pitate da vam opisem ne bi znala.. :p
*I na kraju jos jedna krema koju ja pored one koristim za ruke..necu nista preterano da kazem o njoj jer sve sto kazem sve je visak,osim da ruke posle ove kreme pudu mirisljave,hidrirane i meke sve pohvale :)

2 коментара:

  1. draga moja super je blog I chestitke za prvu hiljadarku neka se u ovoj godinu u tromnoze vasi chitaoci...posto vidim da volite da pishete o mnogo chemu pa I o victoriji sikret....evo vam jedan info kako da se dokopate novih nesesera I kremica I svasta nesto....moja drugarica mi je to rekla ja probala odusevljena I delim sa svima koje verujem da bi zanimalo na fejsu imamo devojku koja zivi u americi I salje dosta toga iz vs programa....nadam se da sam pomogla a I nova inspiracuja je tu....srdachan pozdrav,nadam se da sam bila od pomoci kao sto ste vi meni

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala vam na lepim recima i na pomoci :) .Srdacan pozdrav :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na citanju! :*