Странице

недеља, 12. јануар 2014.

Sta se nalazi na mojoj polici 2 ?

Cao svima :) Evo ga post koji je bio u skorije vreme ,,sta se nalazi na mojoj polici,, koji mozete pronaci OVDE samo sto je to bila polica moje najbolje drugarice sa kojom vodim ovaj blog.Evo ga prikaz moje police :) Pa da pocnemo.

Trudim se da bude uredno,inace jako volim male kutijice i onda sav nakit i ostale stvari rasporedim u kutijice :)
 Pa da pocnemo prvo sa ovom ljubicastom ,,kutijom,, na prvom spratu u prvoj kutijici nalaze se ogrlice koje su vecinom iz Sixx-a osim ove zlatne sove i ovog kljuca koji se slabo vidi .. xD :) u drugoj kutijici nalaze se narukvice jedna je iz Sixx-a a drugu sam dobila i u trecoj kao poslednjoj kutijici nalaze se snalice za kosu kao i snalice jedne male bebe ^^ sto se moze odmah uociti.. :) Zatim ispod se nalazi channel sat i dve narukvice koje sam dobila koje su se rucno pravile kao i kutijica jedne ogrlice koje sam dobila za rodjendan medjutim ona mi se iskidala pa sam je stavila unutra.Zatim roza kutijica u kojoj se nalaze razne gumice i druge stvari...U uglu se nalazi mala pegla koju cete moci da vidite u jednim od narednih postova kao i rozi neseser u kome se nalaze razni lakovi.Posle toga nalazi se mala kutijica koju sam ja uzela na Zlatiboru i u njoj se nalaze mindjuse ( mamine xD ) , naocare koje sam dobila na poklon i na samom kraju ogledalce koje mi je sestra kupila kad je bila u Egiptu i na samom kraju mindjuse Hello Kitty :)) Eto to bi bilo to kako vam se cinio ovaj post,gde vi stavljate ili kako vi odrzavate svoje stvari?Ljubim vas do sledeceg posta :*







Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*