Странице

среда, 15. јануар 2014.

Utisci o kompletu-Versace :)

Zdravo devojke,ja ne znam za vas ali meni ovi dani brzo prolaze,kako se blizi kraj dana tako stize i novi post,pokusacu da ovih dana stavljam malo vise postova jer od sl.nedelje krecu obaveze,ucenje...U danasnjem postu ispricacu vam utiske o kompletu-Versace,inace Versace je po meni jedan od najboljih kako po proizvodima tako i po mirisu.Hajde prvo da pocnemo od krema,evo jedne slicice za pocetak :)
                                                               Versace-krema i shower gel :)                                                                                       Versace su jedni od mojih omiljenih brendova,inace ove krema je za ruke,miris joj i nije nesto kao kod parfema ali im je zato efekat odlican.Obicno posle kupanja koristim ove kreme jako lepo hidriraju kozu i daju im sjaj,koristila sam ih duzi period i jako imaju efikasan  rezultat,inace jako mi se svidja sto je krema u sljokicama posle ovog preparata ruke ostaju nezne i kao sto sam rekla imaju neki sjaj.Medjutim kada je u pitanju kupanje e onda koristim Versace shower gel on nije u sljokicama medjutim,posle njega telo vam je prelepo.Sve pohvale od mene za ovaj proizvod.Posle ovih krema tu je jedan od mojih omiljena parfema isto iz ovog brenda,manje-vise poznat parfem ,,Versace crystal noir,, 
 Ovaj parfem je jako elegantan,sastoji se od tri nota..
-gornje note ( djumbir,biber)
-srednje note( cvet pomorandze,jasmin,kokos..)
-bazne note ( sandalovo drvo,ambir..)
Obicno se nosi za vecernje prilike...




2 коментара:

Hvala vam na citanju! :*