Странице

недеља, 12. јануар 2014.

Dahlia-maska za kosu

Cao svima odlucila sam da sa vama podelim misljenje i iskustva proizvoda pod imenom Dahlia.Sigurno ste svi culi za Dahliu,a isto tako je i mozda nekada probali pa imete vec neka iskustva.U danasnjem postu necu pricati o kupki ili samponu vec o maski za kosu,koja po meni jedna od boljih koju ja znam.Pa da pocnemo,hajde prvo da vam postavim slicicu..Dahlia maska za kosu sadrzi pantenol biljne proteine i keratin koji obnavljuje ostecenu kosu i obnavlja rast kose.Svojim sastavom ojacava vlasi,omogucava elasticnost i pruza hidrataciju.Omogucava lakse rascesljavanje kako suvoj tako i mokroj kosi.Ja sam ovu masku uzela ne zbog toga sto mi je ostecena vec zbog sjaja kraca mi je kosa ali mi je dosta gusta pa joj je potreban sjaj.Koristila sam i od Garnier i ona je jako dobra kao  i Dahlia...Tako da u principu na koju prvu nadjem tu uzmem xD Mozete ih nai u Dm,Lilly i u raznim prodavnicama za cenu nisam sigurna...ali krece se od 800-pa nadalje.Vidimo se u sledecem postu :*

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*