Странице

петак, 10. јануар 2014.

Essencie maskara :)

Danasnji post je vezan za maskaru Essencie I love extreme.Inace pre nego sto sam probala ovu maskaru korisitila sam od Maybellina medjutim od jednom trenutku sam odustala od te maskare jer kako je vreme prolazilo sve vise sam uvidjala da cim nanasem maskaru trepavice izledaju slepljeno a to izgleda jadno.Inace najpre mi se svidelo pakovanje tubica roze poje na kojoj pise I<3Extreme .Medjutim kad sam otvorila maskaru pa reakcija mi nije bila neka super..jer je gumena cetkica..a bas i ne volim takve cetkice.Medjutim sa ovom nije bilo problem nanela sam je sa lakocom

Ovako izgledaju moje trepavice sa jednim slojem  
                                                                                               

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*