Странице

четвртак, 2. јануар 2014.

Nakit koji cesto nosim :)

Dobro jutro drage,danas putujem pa ne znam kolko cu moci da vodim blog ovih dana...:) ali potrudicu se :)
U ovom postu sam zelela da pricamo odnosno da Vam pokazem koji nakit cesto nosim :) Pa da pocnemo.
Pre svega tu je narukvica iz Sixx-a nju sam skoro dobila i jako sam je brzo zavolela,pre svega svidja mi se njen dizajin..i na svu srecu nje mi velika jee :DDD
















Zatim jedna od mojih omiljenih narukvica takodje iz Sixx-a ( odnosno sto se tice nakita vecinu imam iz Sixx-a)Kao i kod prosle najvise mi se svidja dizajin i jako je lagana , i takodje mi se svidja sto moze da se podesi posopstvenoj velicini :)












Zatim tu je ova prelepa zlatna sova sa cirkonima..Ovu ogrlicu mi je kupila drugarica za Novu godinu..nisam sigurna gde je kupila..provericu..ali jako je volim inace volim da nosim sove ..makar to bile mindjuse,narukvice,ogrlice..itd













I na kraju ogrlica koju pa ja mislim da sam ubedljivo najvise nosila..Nekad se cak i desi da zaspem sa njom i da je opet nosim i sl.dan :) Ovu ogrlicu sam uzela u Grckoj i jako mi se svidja natpis sto pise na kljucu kao i ovi cirkoni :) I sto je najvaznije pogodna je za sve prilike :)          Kako vam se svidja post?Da li imate neki svoj omiljeni nakit ?

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*