Странице

четвртак, 30. јануар 2014.

Favoriti u Januaru :)

Zdravo drage moje,evo vec je  kraj ovog meseca sto znaci da dolazi post o mojim favoritima u ovom mesecu :).Pa da pocnemo sa jednom slicicom :)

1. favorit ovog meseca jeste definitivno ovaj neseser iz Women secret-a velik je ima puno dzepova koji su duboki sto mi se jako svida,dizajin je prelep i dosta stvari stane  u njega :)))
2.Zatim shower gel D&G koji ste mogli da vidite u nekim od proslih postova :) jako lepo mirise kada se okupate mirisete na limun nekako osvezavajuce :)
3.Pure and skin corector njega ste mogli da vidite kao i procitate nesto vise  o njemu u pretproslom postu :)
4. Nivea pearl i beauty manje-vise ga znate jako je dobar 24-h stoji lep miris sve pohvale :)
5.L'oreal Paris rumenilo jako je lep pigmentovann nije mat ima malo sjaja u sebi savrsen za ovo doba godine :) kada ga otvorite imate cetkicu kao i ogledalce kada okrenete rumenilo jako interesantvo :D
6. Jos jedno rumenilo od Rimmela-a on je svetliji slabije se vidi ali jaga vise koristim kao senka nego kao rumenilo xD :))
7. I
na kraju turpija 6 u 1 mozete je kupiti DM-u bila je na akciji ja sam je platila 200 dinara jako sam  zadovoljan kako radi svoj posao :))

2 коментара:

Hvala vam na citanju! :*