Странице

уторак, 21. јануар 2014.

Paleta senki od Essence

Zdravo drage moje,pocele su obaveze pa kao sto sam i rekla necu biti toliko aktivna, ali gledam da nadjem vreme da napisem neki post :).Juce sam onako svratila u DM da vidim sta ima :) i naisla sam  na malu  paleticu punu senki :)..Ja sam se prosto odusevila,ali cega sam se jos iznenadila jeste bila cena...cena je bila 140 dinara,bila je 500 a sada je ovoliko stvarno jeftino :D zar ne ? Evo neke slicice :) Ja sam inace uzela ovu paleticu,bilo je stvarno svakakvih boja,ali posto je meni nedostajala neka ovakva,pa sam se opredelila za ove boje :)..Jako su lepo pigmentovane,i imaju malo sjaja u sebi..inace vise volim kada ima sjaja :).Kao sto vidite uz paletu se dobija i cetkica,sastoji se iz dva dela kao sto mozete da vidite ja koristim drugu stranu sa braon dlacicama,jako je meka i jako lepo razmazuje,a sto je jos bolje lako se skida,sve pohvale za ovu paletu.. :))To bi bilo to,kako vam se cini ovaj post,da li ste mozda probali ove senke :) ? Ljubim vas do sl.posta :*

2 коментара:

Hvala vam na citanju! :*