Странице

четвртак, 9. јануар 2014.

Sta se nalazi na mojoj polici?

Cao drage moje evo dosao je i novi dan pa tako i novi post u ovom postu ukratko cu vam pokazati koje stvari se nalaze na mojoj polici pa da pocnemo..:) Kao sto vidite tu je komplet Victoria Secret zatim maskica Chanel za ajfon :) , satovi,naocare Rai Ban Neseser DG u kojoj se nalazi razna sminka sto cete moci da vidite u sledecem postu :) zatim Kerastase ulje za kosu,Avon lakovi i na kraju fiokice u kojima se drzi razne gumice narukvice ogrlice..itd..I eto to bi bilo to..Kako vam se cinio post? Gde vi drzite vase stvari ?

2 коментара:

  1. Ovaj Victoria Secret body mist svi hvale, moraću da ga nabavim negde. :)
    Sviđa mi se organizacija, i ja sve ređam po policama, nekako mi je najpreglednije tako. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Po meni je definitivno najlepsi miris i u potpunosti se slazem sa tobom :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na citanju! :*