Странице

понедељак, 13. јануар 2014.

Sta se nalazi u mojoj torbi?

Cao drage moje,evo ga jos jedan post ,a to je ustvari jedan od mojih omiljenih postova,odnosno ,,sta se nalazi u mojoj torbi,,.Inace ja ne volim velike torbe uopste,bolje receno mrzi me da vucem i samo najpotrebnije strpam u torbu.Pa da pocnemo :)          

Ja inace jako volim ovu torbu i sta god da nosim i gde god idem nju uvek nosim i u nju uvek sve stavljam odnosno osnovne stvari koje su mi potrebne.Ovu torbicu sam dobila od tetke na poklon inace kupljena je u H&M u Svedskoj,jako je zahvalna i imam je vec godinu dana :) ( izvinjavam se ali moracu sve da pisem nesto nemoze ispod svake slike ali nema veze..)
Kada nosim obisno se u mojoj torbici nalazi:
*Novcanik
*Carpisa ogledalo koje ima sa strane dugme ,kad se otvori ogledalo moze da se ukluci svetlo.. :)
*Vlazne maramice Aqua world
*snalice za kosu
*L'oreal Paris 2u1 koje mozete naci OVDE :)
*Korektor Pure and Skin iz Oriflame-a ( o kome cu nesto vise reci u narednim postovima)
*Mini rumenilo Rimme( nesto vise drugi put)
*I na kraju Little Black Dress koji uvek imam pri ruci :)
Kako vam se cini post,pisite sta vas zanima :)









Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*