Странице

недеља, 12. јануар 2014.

L'oreal Paris 2u1

Pre svega dobro jutro svima!U danasnjem postu pokazacu vam ,pa po meni jednu od korisnih stvari koje sam videla u poslednje vreme.To je L'oreal Paris 2u1.Najvise sto mi se svidja kod ovog proizvoda jeste sto u jednom malom pakovanju mozete naci i sjaj (labelo) i karmin.Nema sada neki preveliki izbor boja ali po meni su sve lepe.Ja inace imam ovaj treci po redu ako gledate od napred...Jako je lepa nijansa i pogodna je za sve kombinacije.Medjutim imam dve  zamerke sto se tice ovog proizvoda,a to su cim stavite ovaj karmin usta su vam nenormalno suva i zato tu je ovaj sjaj ili ti labelo da stavite preko tog karmina da bi usne dobile sjaj kao i da bi omeksale,a druga zamerka je da se ovaj karmin tesko skida jer je dugotrajan.Mozete ih naci u Dm,Lily...i ja mislim da im je cena oko 800 dinara..Vidimo se do sledeceg posta :*

*slicica sa interneta








Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*