Странице

четвртак, 9. јануар 2014.

Lakovi Golden/Rose rich color

Cao drage moje posto ne znam da li cu sutra moci da postavim neki noviji post..Uradicu taj posao sada..U ovom postu videcete jedne od mojih omiljenih lakova a to su Golden rose/rich color ima ih u raznim nijansama i mozeteih pronaci ili ti naruciti preko Avona ja u ovom slucaju imam crveni i plavi.Jako se brzo suse i slicni su lakovima Avon speed up 30 sec koje mozete pronaci OVDE.Samo za razliku kod proslih lakova ovi lakovi imaju malo deblju  cetkicu kao sto mozete da vidite na bocici :).Moja iskustvasa ovim lakom su dobra i ovo mi je ja mislim 3 bocica po redu i u principu jako sam zadovoljna..I mislim da bi ga trebalo probati :) To bi bilo to.
Hvala Vam na citanju :*
Kako vam se cini post?
Da li se nekada probali ovaj proizvod?

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*