Странице

недеља, 26. јануар 2014.

Corector pure and skin :)

Dobro jutrto drage moje,kao sto vidite pocele su obaveze pa redje pisem postove,evo danas sam odvojila malo vremena da napisem jedan post :) koji ste manjee-vise culi za ovaj proizvod pa da ponemo.. :) Radi se o tretmanskoj kremi bolje receno o korektoru pod nazivom ,,Pure and Skin,,.Za marku Pure and Skin ste verovatno culi ,a mozda i niste...ja sam od njih imala stvarno razne proizvode,ali danas sam odlucila da napisem post o ovom proizvodu.Hajde prvo da pocnemo od jedne slicice :)) Kao sto vidite pakovanje je obicno u jednoj maloj tubici od 15 ml.Sto se tice nijanse,nijansa je jako svetla..i u trenutku kad sam je otvorila i probala pomislila sam da nije i previse svetla,ali uopste nije tako kada se nanese na kozu jako dobro izgleda..Prekriva nedostatke i smanjuje njihovu velicinu.Efikasan je u redukovanju nesavrsenosti i sprecavanju njihovog sirenja.Mali je pa ga je lako poneti svuda :).Sto se tice cene mislim da je oko 230 dinara.To bi bilo to kako vam se cinio danasnji post ? Da li ste nekada probli ovaj proizvod ? Ljubim vas do sl.posta :)



2 коментара:

Hvala vam na citanju! :*