Странице

субота, 18. јануар 2014.

D&G light blue shower gel :)

Zdravo drage moje,danas sam na poklon dobila D&G light blue shower gel..sreca,sreca radost ^^.  Zelela sam da napravim post u kome cete moci da vidite o cemu se radi ( u koliko vec niste videli,ili ga imate ).Ajde prvo da pocnem od pakovanja. Pakovanje je klasicno,nista specijalno,ali posto je D&G marka onda mora da je nesto super ^^ , tako da se nisam nesto razocarala,jer nisam tip koji sudi odmah ..Kad sam ga otvorila miris je prosto bio predivan...podseca na limun sto mi se jako svidja onako osvezavajuci je miris,a kada ga nanesete na telo prosto celi mirisete,skoro nisam videla nista lepse...Kada ga nanesete na telo,odmah se penusa sto mi se jako svidja :))).Na kraju kada zavrsite,koza vam prosto bude mirisljava...:)))Evo par slicica za kraj :))  Kako vam se cini  ovaj post?
                 Da li ste nekad probali ovu kupku?
                 Da li imate nesto od D&G?
                 Uhhh kolko pitanja :),ljubim vas do sl.posta :*!

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*