Странице

недеља, 5. јануар 2014.

Decembar favorites

Cao drage,zao mi je sto ovih par dana nisam bila aktivna,ali imala sam neke obaveze pa sam odlucila posto je poeo januar da postavim post ,,Decembar favorites,,.Pa da pocnemo :)



 Proslog meseca nisam imala neki preveliki asortiman kozmetike,ali ovih 6 proizvoda su po meni bili najbolji od svih koje sam probala proslog meseca..Pre svega tu je Balea krema bodylotion mirise na kokos i ja cim sam ga probala odusevila sam se ...ima savrsen efekat na kozi a miris vam je dugotrajan,zatim tu je maska za kosu Loreal Paris od Elseve ovo mi je 3 kutijica po redu i prosto je zadivljujuc  kao i miris ...posle maske za kosu tu je i lak za kosu od Nive/e po meni je jedan od boljih za koje znam i jako cesto ga koristim,zatim Maxfactor puder 75/ca ja se izvinjavam zbog poklopca ali bila sam u zurbi pa je takav kakav jeste posle pudara je maskara koja je po meni najbolja cini trepavice gusce,duze i crnije i to me odusevljava inace ja imam prirodne duge trepavice ali volim da mi budu tamne..I na kraju je Avon care krema za ruke od meda..obicno namazem posle kupanja i za kratak period imate prelepe i mekane ruke ...Eto potrudila sam se da vam ispricam nesto o ovim proizvodima ..Kako vam se cinio danasnji post ? D li ste probali neke od ovih proizvoda?












Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*