Странице

уторак, 28. јануар 2014.

Essence Twilight Breaking Dawn

Cao drage moje, evo odvojila sam malo vremena da vam napisem nesto o novom proizvodu koji mi se jako dopao, radi se o rumenilu Essence Twilight Breaking Dawn,evo jedna slicica za pocetak , a kasnije nesto opsirno :) Kao sto vidite dolazi u okruglom pakovanju tezine 11 grama.Boja je pa da kazemo narandzasta-ali meni malo vuce na braonkasto ..kao sto vidite mat je..Za razliku od nekih ne ,,mrvi,, se xD,jako je lepo pigmentovan zato je dovoljno da blago cetkicu umocite...Mozete ga pronaci u DM i cena je oko 200-300 dinara,nesto vise mozete pronaci na Essence stranici :) To bi bilo to,kako vam se cini ovaj post,da li ste koristili ovo rumenilo? Izvinjavam se sto danas nisam bila nesto puno ispirisana :(...Ljubim vas do sl.posta :* 

https://www.facebook.com/pages/All-beauty-and-fashion-stuff-by-lm/683726941661407?ref=hl Inace otvorila sam str. na fb sve sto izlazi na blog izaci ce i na fb str. lajkujte i pisite <3 :*

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala vam na citanju! :*