Странице

недеља, 19. јануар 2014.

Dr.Pasha sveca-krema :)

Zdravo svima :) ovih dana izbacujem vise postova jer pocinje skola i  obaveze -.-,pa ne znam da'l cu biti toliko aktivna,ali potrudicu se.U danasnjem postu pokaza cu vam od Dr.Pashe tako receno sveca-krema,ali pre nego sto pocnemo evo neka slica za kraj ( inace ja se izvinjavam sto je sifra ostala na sveci..ali nije mogla da se skine..)

 Kao sto vidite imam dve kutijice jednu ljubicastu i jednu rozu u njima se nalazi sveca koja kad se zapali mirise,ali to nije sve,zbog cega je ova krema meni definitivno favorit ovog meseca?Zbog toga,sto kad se zapali ova sveca ona se pretvara u kremu :D Stvarno ludo zar ne? Ja vama ne mogu da opisem miris.. :D.Posto imam dve kutijice jedna je od lavande a druga je tako receno ,,summer moment,, pa malo po mirisu podseca na vanilu..Ako pocnemo od prve svece-kreme ona ima miris lavande i ona stvarno lepo mirise,nema miris one jake lavande nego blage i zbog toga mi se bas svidja,dok kod druge miris malo podseca na vanilu i jako mi se svidja ..ahh..ne mogu da vam opisem :DD

Pa kako vam se svideo ovaj post?
Kakvi su vam utisci ?

Ljubim vas do sl.posta :*

2 коментара:

  1. Svece zaista predivno mirisu i svidja mi se bas to sto su 100% soja a ne vosak. Naprosto su divne! Od ambalaze, preko mirisa i samog izgleda mase koja se gori. Unesu svezinu u prostoriju kada se zapale. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti se slazem sa tobom,miris je prosto predivan i jedan i drugi .. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na citanju! :*